En häst eller en sultan?

Våran säng börjar sjunga på sista versen, det är som gropar i mitten liksom. Jaha, tänkte B det är väl bara att köpa en ny... Men det kan jag säga att köpa säng är inte så bara, tusen frågor som ska tänkas över och besvaras. En sådan resåmadrass som jag tänkt mig finns i alla olika varianter och prisklasser, och hur vet man hur mycket man ska lägga på en säng, 5000 kr, 10000 kr eller mer? Jag vill ju ha en bra säng med tanke på hur många timmar om dygnet jag faktiskt spenderar där, men betyder det att jag måste lägga ut en halv förmögenhet? Är en sån där blå och vitrutig svindyr säng mycket bättre än en från det stora varuhuset i Kungens Kurva, eller är det just rutorna man betalar för där? Suck, det här är mycket svårare än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Många frågor. Bara att sätta sig och fundera på vad man vill.

2010-04-08 @ 20:59:33
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Fia

Man betalar antagligen en del för rutorna. Men å andra sidan kan det vara bra rutor...Inte lätt det där.

2010-04-09 @ 18:17:01
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0