Det här med att bli mamma

Det är som overkligt, så långt borta på något vis. Jag vet att om några få månader är jag mamma på riktigt, jag vet det, men det är svårt att greppa. När blir det verkligt?
Kanske vågar jag inte riktigt låta det vara verkligt, inte för att jag går omkring och oroar mig hela tiden men tanken finns ju där att något kan gå fel...
Det börjar i alla fall bli dax att förbereda lite praktiska saker som vagn, bilstol och ja typ tusen andra saker som vi måste ha, och hur sjutton vet vi vad som är bäst, säkrast osv. Det är mycket att sätta sig in i, bäst att ta tag i det.

Julklappar, japp har börjat inköp, eller ja jag har ju köpt en i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår att det är overkligt. Men så otroligt spännande.

2010-12-03 @ 21:40:36
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Strunt i oron!(om du kan) Jag nojjade som sjutton och så här i efterhand ångrar jag det lite, även om jag förstår att det hör till. Och ta bilder på dig och magen! Jag tycker att det var en evighet sedan jag var gravid. Som i ett annat liv. Men bilderna säger annat. :-)

Håller tummarna för er!

2010-12-09 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0