Upp, och ner...

Vi såg filmen Upp idag, jag, maken och barnen. En fin tecknad film, lite rolig och lite sorglig. Rekomenderas!
Annars en lat dag. Blev inte mycket sömn i natt, blev blixtinkallad till jobbet igår kväll, kom hem strax innan ett i natt och vid sex tiden i morse bestämde vår yngsta familjemedlem att det var morgon. Kanske därför en tryckande huvudvärk inte vill ge med sig, jag är ju i stort behov av mycket sömn och kan bli lite kinkig med för lite av den varan.
Mina vänner har fest ikväll, jag sitter i soffan och funderar över hur tidigt man får gå och lägga sig på en ledig lördag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Precis när man vill. Det är det som är så skönt med ledighet :)

2010-02-28 @ 11:56:16
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0