Allt var såå bra

Bröllopsdagen var den bästa dagen i mitt liv, allt var perfekt, bättre än jag hade kunnat drömma om. Vigselceremonin gick snabbt, jag hann knappt med, helt plötsligt var vi gifta. Sedan var det lite champange och mingel innan vi gick med våra familjer till en restaurang för lunch. Maten var ljuvligt god och vi fick fina presenter. Sedan var det dax för fotografering, två av våra vänner är duktiga fotografer, men jag har inte fått se resultatet än, väntar med spänning.
På kvällen var det fest med alla vänner, vi bjöd på buffé som jag lagat med hjälp av mina tjejer, det blev verkligen lyckat. Vi hade två toastmadames som hade ett helt program förberett med lite spex, lekar och även en teater. Min syster höll ett fint tal, och det gjorde även en av mina tjejer. Alla gäster målade på en tavla, det blev en fin och annorlunda gästbok. I ett hörn av lokalen var en liten fotostudio uppriggad, där fick alla gäster posera.
Den obligatoriska bröllopsvalsen dansade vi såklart, vi hade tränat in lite av slutdansen från Dirty Dancing, min man skötte det galant, och det var det nog ingen som hade förväntat sig.
Många fina presenter fick vi, en var bröllopsnatten på hotell, när vi kom dit väntade champange, jordgubbar och annat lyx, en mycket bra avslutning på en helt underbar dag.
I måndags bar det av till Lettland och Jurmala på spa. Det var toppen, vi har bubblat, myst, fått massage, myst mer och ätit gott. Jurmala är en gullig liten stad där alla hus ser ut lite som Villa Villekulla, dock så har de inte kommit på att man kan sanda gatorna när det är halt.
Nu är vi lediga några dagar till, på tisdag återgår vi till vardagen, men nu som gifta.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter som att ni haft det supermysigt! Du är så värd det!

2010-02-20 @ 14:54:41
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jazzhoppan

Låter ljuvligt! Kärlek!

2010-02-20 @ 15:14:14
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0