Mina muggar

Hanna bloggade om sin nya mugg. När jag läste det kom jag på att jag gillar muggar, tänkte visa mina favoriter;


De här köpte jag som inflyttningspresent till mig själv för 2 år sen,
det fanns 8 st från början, sedan flyttade Kärleken in, nu finns det
bara sex. Passar både till kaffe och te.



De här är stora och helt perfekta att dricka te ur. En present från
Syster för ett antal år sedan.



Dessa kom som ett par till oss i julas. Mycket goda att dricka kaffe
ur, och det ryms massor.



Vinnaren! Denna skönhet fick jag som födelesdagspresent av Syss
nu i år. Sitter och avnjuter mitt morgonkaffe ur denna i skrivande
stund.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gilla muggar! Jag ska börja köpa dem en och en har jag kommit på. Från olika ställen. Viktigast är att de rymmer mycket! :)

2010-06-08 @ 13:52:38
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

fina..gillar också muggar mycket;) min favorit är en med döskallr på

2010-06-12 @ 11:50:25
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0